WOMEN LEADERSHIP FORUM was initiated by European Brand Institute to promote Female Leadership in the fields of economy, science & research, public institutions, society as well as to connect successful females and powerful men with the purpose of strengthening innovative and economic power in Austria.


WOMEN LEADERSHIP FORUM 2018
under the theme "FRAU.MACHT.INNOVATION" on September 18th 2018, Novomatic Forum Vienna

 

Focus on:

Women Leadership in an innovation driven society

  •  Innovation needs leadership - How to innovate leadership
  • The value of women leadership in times of transformation, disruption and artificial intelligence
  • Open minded leadership - the way to outstanding leadership
  • Future Female Leaders 

Parallel Sessions:

FOUNDERS, ENTREPRENEURS & INFLUENCER

CORPORATE LEADERS

  •    Energy Talk: How to work and balance today's challenges in business

Invitation only – Event!

Das WOMEN LEADERSHIP FORUM ist eine Initiative des European Brand Institutes und wurde ins Leben gerufen mit dem Ziel, Women Leadership in Wirtschaft, Wissenschaft & Forschung, öffentlichen Institutionen und der Gesellschaft zu fördern, sowie erfolgreiche Frauen und einflussreiche Männer zu vernetzen um die Innovations- und Wirtschaftskraft Österreichs zu stärken.


WOMEN LEADERSHIP FORUM 2018
unter dem Motto „FRAU.MACHT.INNOVATION“ am 18. September 2018 im Novomatic Forum.

 

Themenschwerpunkte:

 Women Leadership in an innovation driven society

  •  Innovation needs leadership - How to innovate leadership
  • Der Wert weiblicher Führung in Zeiten von Transformation, Disruption und künstlicher Intelligenz.
  • Open minded leadership - Der Weg zu herausragender Führung
  • Future Female Leaders

Parallel Sessions

 FOUNDERS, ENTREPRENEURS & INFLUENCER

CORPORATE LEADERS

  • Energy Talk: Was wirklich hilft um sicher und selbstbestimmt den Berufsalltag zu meistern.

 

Nur geladene Gäste!


sign up for our newsletter

 

After registration you receive an e-mail to confirm subscription via link.

 

An initiative of the European Brand Institute